Kota Kinabalu
Kota Kinabalu
Sandakan
Tawau
Lahad Datu
Keningau
Putatan
Semporna
Kudat
Papar
Ranau
Beaufort
Kota Belud

Sayang Sabah - Berita Negeri Kita

UMNO Parti Terkuat Di Malaysia

KUALA LUMPUR – Datuk Seri Najib Razak berkata perhimpunan pada ulang tahun ke-71 menjadi bukti nyata bahawa UMNO kini adalah parti terkuat di negara ini.

Presiden UMNO berkata, UMNO juga adalah satu-satunya parti terkuat dengan ahli yang setia dan sanggup berkorban memperjuangkan nasib orang Melayu dan Bumiputera.

“Saya nak tanya adakah kita sudah cukup kuat atau tidak, adakah kita sudah bersedia, …esok bolehkah bubar parlimen, jika ya. Inilah semangat kita, semangat luar biasa UMNO.

 “Siapa kata UMNO parti tidak kuat. Kalau dia kata tak kuat tengok saja perhimpunan ini, ini baru sebahagian …ada ramai lagi yang mana mereka ada di kampung, di pinggir bandar, kawasan perumahan. Ada tiga juta lebih ada lagi ahli kita.

“Obor dan api perjuangan Melayu dan Bumiputera dan parti keramat ini akan terus mara menyala, kita pertahankan sampai ke titisan darah yang terakhir,” katanya berucap sempena perhimpunan raksasa ulang tahun UMNO ke-71 di Stadium Bukit Jalil di sini, malam ini.

Perdana Menteri berkata, dengan semangat yang ada pada perhimpunan itu, beliau semakin bersemangat dan rasa lebih yakin kerana jelas membuktikan beliau tidak berseorangan dalam memperjuangkan UMNO.

Katanya, jelas sekali beliau tidak keseorangan dan sendirian dan barisan kepemimpinan UMNO terus berdiri dalam satu saf yang padu.

“Prinsip taat setia, berwala menjadikan UMNO semakin kuat dan menjadikannya parti yang padu. Kita tidak berasa gentar, gundah gulana walau apa pun cabaran yang cuba dilontarkan pihak lawan kita kerana kita akan menghadapinya dengan segala kekuatan yang ada,” katanya. – BH Online

Komen


Berita Berkaitan