Kota Kinabalu
Kota Kinabalu
Sandakan
Tawau
Lahad Datu
Keningau
Putatan
Semporna
Kudat
Papar
Ranau
Beaufort
Kota Belud

Sayang Sabah - Berita Negeri Kita

Didy Yani Dinoh dinobatkan ratu unduk ngadau Bandaraya Kota Kinabalu

Didy (tengah) pemenang unduk ngadau Kota Kinabalu diapit pemenang dan penerima anugerah yang lain.
Didy (tengah) pemenang unduk ngadau Kota Kinabalu diapit pemenang dan penerima anugerah yang lain.

KOTA KINABALU: Didy Yani Dinoh dinobatkan sebagai pemenang Pertandingan Unduk Ngadau peringkat Bandaraya Kota Kinabalu yang juga turut memenangi hadiah sampingan Miss Yess sekaligus akan mewakili Bandaraya Kota Kinabalu di pertandingan peringkat negeri.

Tempat kedua disandang oleh Laura Simon sekaligus akan mewakili Likas di peringkat negeri dan tempat ketiga disandang oleh Mirna Binti Kota.

Tempat keempat disandang oleh Tatiana Rudolf J.Milip, tempat kelima disandang oleh Andrea Nyuk Fah Harry yang turut memenangi hadiah sampingan Miss FB Favourite, tempat keenam disandang oleh Dewina Petrus Guriting dan di tempat ketujuh disandang oleh Alexsa Chin Chiaw Yinn.

Manakala pemenang bagi anugerah sampingan adalah, Miss Audience Choice serta Miss Popular disandang oleh Cindy Jenniffer David dan Miss Best Hair Do disandang oleh Shareene Francis Loudin.

Seramai 15 orang finalis telah menyertai pertandingan ini dan tujuh daripada mereka dipilih untuk ke saringan kedua bagi mencari pemenang yang akan mewakili Kota Kinabalu dan Likas ke peringkat negeri. –Oleh Leolerry Lajius/Sayang Sabah

Komen


Berita Berkaitan