Sayang Sabah Facebook

Likes
Sayang Sabah Twitter

11,823

Followers

Sayang Sabah - Portal Berita Negeri Kita

Bapa Setubuh Anak Mirip Ibu Tiap Malam Selama 3 Tahun

6:07pm 28/11/2015 Pak Roshan 7493 views Global

rusdi

JAKARTA  – Ibarat ikan haruan yang sanggup makan anak-anaknya sendiri, namun kes ini mungkin jauh lebih buruk lagi daripada haiwan air tawar tersebut.

Setiap malam sepanjang tiga tahun lepas, gadis remaja berusia 17 tahun, yang bernama ‘DR’ (nama sebenarnya dirahsiakan), terpaksa melayan nafsu seks bapa kandungnya sendiri, Rusdi.

Lelaki kejam berumur 44 tahun itu tergamak mengadakan hubungan seks dengan DR di rumah neneknya yang juga ibu mertua Rusdi, di Tangerang ibu wilayah Banten dekat sini.

Mangsa belasan tahun itu malah terpaksa rela melakukan hubungan seksual dengan bapanya tersebut yang amat tidak berperikemanusiaan dari Februari 2012 hingga Jun 2015.

Lebih mengejutkan dan menggusarkan, Rusdi menyuruh anaknya itu memakai baju gaun seksi bekas isterinya yang juga ibu DR kerana mangsa dikatakan mirip wajah jandanya.

Gadis itu sebenarnya menolak hubungan kelamin tersebut, namun diancam akan dibunuh oleh bapanya. Lebih menyedihkan lagi, mangsa sebenarnya seorang anak yang cacat fizikal.

rogol

Dia dilaporkan media Indonesia sebagai tidak mampu melakukan apa-apa, selain merangkak di rumahnya manakala menurut pihak berkuasa, pada mulanya, mangsa disuruh menonton video lucah.

Ketika gadis itu bertanya kepada bapanya mengapa beliau harus berbuat demikian, lelaki itu berkata, anaknya perlu mengetahui adegan yang ditunjukkan dalam video tersebut.

Ini kerana mangsa konon akan juga perlu melakukan pelbagai adegan ranjang yang ‘panas’ itu apabila bersama dengan suaminya nanti selepas mendirikan rumah tangga.

Namun, itu ternyata hanyalah sekadar muslihat dan tipu helah Rusdi bagi merangsang syahwat seks anaknya serta memuaskan nafsu kebinatangannya yang cukup jijik.

Kes tersebut akhirnya diketahui juga oleh ibu si mangsa, yang kemudian bertindak segera melaporkannya kepada pihak polis tempatan dan Rusdi berjaya ditangkap.

Ibu mangsa dilaporkan sudah lama meninggalkan rumah mereka tersebut sejak 2012, kerana berasa tidak tahan dengan suaminya itu yang berkelakuan cukup buruk.

Jika disabitkan kesalahan di bawah undang-undang Indonesia, Rusdi boleh meringkuk dikenakan hukuman penjara sehingga 15 tahun. – Agensi/Mynewshub.cc/HAA

Apa Komen dan Pendapat Anda

Artikel Berkaitan