Kota Kinabalu
Kota Kinabalu
Sandakan
Tawau
Lahad Datu
Keningau
Putatan
Semporna
Kudat
Papar
Ranau
Beaufort
Kota Belud

Sayang Sabah - Berita Negeri Kita

Amuk rumah nenek

amuk rumah nenek

Alor Gajah: Malang buat seorang nenek apabila dia cedera dihentak cucunya yang tiba-tiba mengamuk dalam kejadian di rumah mereka di Kampung Baru, Kuala Sungai Baru, dekat sini, Selasa lalu.

Malah, lelaki lembam berusia 20 tahun yang dikategorikan sebagai orang kurang upaya (OKU) itu turut merosakkan peralatan dalam rumah sebelum membakar bilik neneknya.Difahamkan, lelaki itu yang hilang sejak Mei lalu ditemui merayau di Kemaman, Terengganu sebelum dihantar pulang ke rumah neneknya pada jam 10 malam, Isnin lalu.

Mangsa, Salmah Mohamad, 64, berkata, dia gembira selepas cucunya yang hilang tanpa dapat dikesan itu dihantar pulang ke rumahnya.

“Saya sungguh gembira apabila cucu dihantar pulang menggunakan van Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) Kemaman dalam keadaan sihat sebelum dia tertidur di ruang tamu.

“Selepas melihatnya tertidur, saya masuk tidur di dalam bilik, namun pada jam 2 pagi, saya menyedari cucu berdiri berhampiran sebelum dia menghayunkan topi keledar ke arah saya,” katanya ketika ditemui di rumahnya di sini, semalam.

Komen


Berita Berkaitan