Sayang Sabah Facebook

Likes
Sayang Sabah Twitter

11,652

Followers

Sayang Sabah - Portal Berita Negeri Kita

Alvin Tan Hina Al-Quran

11:19am 12/11/2015 Pak Roshan 582 views Aktiviti

Alvin

Alvin Tan 27, yang merupakan Blogger Malaysia yang menjadi terkenal kerana blog publisiti aktiviti seksual dengan teman wanitanya, dan kemudian menjadi terkenal dengan kritikannya terhadap Islam, membawa beliau untuk melarikan diri ke Amerika Syarikat.

Alvin Tan memanggil dirinya sebagai “aktivis kebebasan bersuara” dan berpendapat bahawa islam adalah agama yang melarang dirinya dari menyuarakan pendapat.

Alvin juga sering memuatnaik video lucah dan baru-baru ini, Alvin telah menerbitkan buku yang berjudul ‘Sex, Pork and Persecution’ yang menceritakan kisah lucah, kehidupan dipenjara dan kisah berkaitan politik.

Netizen yang sudah lali dengan sikapnya yang sering menghina agama islam hanya beranggapan bahawa Alvin adalah seorang lelaki yang kurang kasih sayang. Setiap post yang ditulis oleh Alvin hanyalah untuk menaikkan kemarahan muslim di serata dunia.

Kali ini, Alvin muncul memuatnaik gambar dia berada di tandas dan menggunakan helaian AlQuran untuk menggantikan tisu yang kehabisan. -MYNEWSHUB.CC

CTksWfyVAAAgtXx

Apa Komen dan Pendapat Anda

Artikel Berkaitan